THE CONSOLE CLUB - Το απόλυτο E - Shop για Video Games!

Διεύθυνση:
Λ. Ηρακλείου 378, Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 14122

EMail:
info@theconsoleclub.gr

Τηλ:
VIDEO GAMES: 210 2810019
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ: 210 2825703

THE CONSOLE CLUB
  2102810019 - 2102825703
 x 
Το καλάθι σας είναι άδειο.
 
 

Releases Calendar

Μπορειτε να ενημερώνεστε για:
Την ημερομηνία κυκλοφορίας και τις πιθανές αλλαγές σε αυτή
Την αλλαγή τιμής στο παιχνιδι που σας ενδιαφέρει
Την προσθήκη extra υλικού (διαγωνισμοί, preorder bonus, open beta)
Την κυκλοφορία και άφιξη του παιχνιδιού στο κατάστημα

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

PS4 USED

RETRO

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

 

Extra Life

 

extra life

 
Η υπηρεσία Extra Life του The Console Club σας παρέχει σιγουριά 3 ετών για την παιχνιδομηχανή σας .Το ολοκληρωμένο πακέτο Extra Life σας προφέρει δωρεάν και άμεσες επισκευές όσες φορές κι αν χρησιμοποιηθεί κατά την διάρκεια της υπηρεσίας. Η υπηρεσία ισχύει για πανελλαδική κάλυψη και καλύπτει βλάβες που αφορούν τα μηχανικά και ηλεκτρονικά μέρη της συσκευής σου.
 
Τέσσερις λόγοι για να εξασφαλίσετε την νέα σας συσκευή και να δώσετε μεγαλύτερη αξία στην αγορά σας επιλέγοντας την υπηρεσία μας Extra Life!
 

Δωρεάν παραλαβή και παράδοση του προϊόντος (για πελάτες που βρίσκονται μακριά ή δεν δύναται να προσέλθουν στο κατάστημα μας.)

Μετά από την τηλεφωνική διάγνωση του προβλήματος , μας φέρνετε το μηχάνημα στο κατάστημα μας ή στέλνουμε στο χώρο σας courier για την παραλαβή του μηχανήματος.

Παροχή Προϊόντος Αντικατάστασης

(Εφόσον ο χρόνος της επισκευής διαρκεί πάνω από 3 ημέρες αν ο πελάτης επιθυμεί) Παράδοση κονσόλας (προσωρινής αντικατάστασης) για όσο χρόνο επισκευάζεται η δική του κονσόλα.

Αντικατάσταση με νέα κονσόλα σε περίπτωση αδυναμία επισκευής.

Στην περίπτωση που η κονσόλα σας δεν επισκευάζεται το The Console Club θα σας την αντικαταστήσει με νέα κονσόλα.

Απεριόριστες και Δωρεάν Επισκευές μηχανικών ή/και ηλεκτρονικών βλαβών

Κατά την περίοδο της EXTRA LIFE όσες φορές και αν προκύψει βλάβη στην κονσόλα , το Τhe Console Club θα σας την επισκευάσει.

Η EXTRA LIFE καλύπτει πανελλαδική κάλυψη.
 
 
 Τιμή ΠροϊόντοςΚόστος Υπηρεσίας Extra Life Διάρκεια 
 1 € - 160 €  25 €  3 Έτη 
 161 € - 350 €  35 €  3 Έτη
 351 € και άνω  45 €  3 Έτη
 

Όροι και Προϋποθέσεις Παροχής της Υπηρεσίας

1. Το πακέτο υπηρεσίας < EXTRA LIFE > ( εφεξής η <Υπηρεσία>) διατίθεται προς πώληση στο φυσικό κατάστημα του The Console Club ή στο e-shop www.theconsoleclub.gr ( εφεξής η <Εταιρία>) με κάθε αγορά προϊόντος τύπου Κονσόλα ( εφεξής η <Συσκευή>).

2. Διάρκεια: Η Υπηρεσία ισχύει για τρία (3) έτη από την ημερομηνία αγοράς της για βλάβες που αφορούν τα μηχανικά και ηλεκτρονικά ( hardware) μέρη της Συσκευής. Για την παροχή της Υπηρεσίας, ο πελάτης οφείλει να προσκομίσει το νόμιμο πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (τιμολόγιο ή απόδειξη λιανικής πώλησης) της Συσκευής και της Υπηρεσίας καθώς και το Έντυπο Υπηρεσίας (Ε.Υ) που έλαβε από την Εταιρία κατά την αγορά.

3. Ειδικοί Όροι βλαβών: Στις περιπτώσεις που, έπειτα από τεχνικό έλεγχο, διαπιστωθεί ότι η βλάβη που αφορά τα μηχανικά και ηλεκτρονικά( hardware) μέρη της Συσκευής προκλήθηκε: α) υπαιτιότητα του πελάτη (κακή χρήση), ή β)από επισκευή /απόπειρα επισκευής ή αναβάθμισης από μη εξουσιοδοτημένο από τον κατασκευαστή /προμηθευτή τεχνικό ή γ) από χρήση/εγκατάσταση προγραμμάτων ιών υπολογιστών και γενικά εξαιτίας χρήσης/ εγκατάστασης λογισμικού (software, firmware) ή δ) από φυσικά αίτια (όπως πλημύρες , κεραυνούς, φωτιές κλπ.) ή ε) από πτώση ή αυξομειώσεις της τάσης του ηλεκτρικού ρεύματος ή στ) από φυσιολογικές φθορές ή ζ) από την μη τήρηση των οδηγιών που περιγράφονται στο εγχειρίδιο λειτουργίας της Συσκευής ή η) από οποιονδήποτε εξωγενή παράγοντα, τότε ο πελάτης επιβαρύνεται με το κόστος επισκευής και τον μεταφορικών της Εταιρίας.  Δεν καλύπτονται από την Υπηρεσία βλάβες: α) περιφερειακά μέρη ή συσκευές που τυχόν συνδέονται με την Συσκευή και τα οποία συνιστούν κεντρικό εξάρτημα της κονσόλας ( π.χ. TV, Monitor, Hi-Fi, Projector κλπ), β) εξαρτήματα όπως καλώδια σύνδεσης και χειριστήρια για τα οποία ισχύει μόνο η εγγύηση του Κατασκευαστή. Επιπλέον, από την Υπηρεσία δεν καλύπτεται Συσκευή στην οποία σειριακός αριθμός (IMEI) έχει καταστραφεί , ξεκολληθεί ή παραποιηθεί. Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα ανάλογα με το κόστος επισκευής της Συσκευής ή σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής να αντικαταστήσει τη Συσκευή με νέα ( καινούργια ή ανακατασκευασμένη) και σε κάθε περίπτωση όχι υποδεέστερων χαρακτηριστικών από την αρχική.  

4. Σε περίπτωση που κατά τον εξουσιοδοτημένο τεχνικό έλεγχο διαπιστωθεί, πέραν της με το παρόν καλυπτόμενης , επιπλέον ( μη καλυπτόμενη) βλάβη ή/και ζημιά, η επιδιόρθωση της οποίας καθίσταται ωστόσο αναγκαία στο πλαίσιο της καλής λειτουργίας που ορίζει ο κατασκευαστής για την Συσκευή, ο πελάτης θα επιβαρύνεται το πλέον κόστος που ορίζει η επίσημη αντιπροσωπεία, αλλιώς , η Συσκευή θα επιστρέφεται μη επισκευασμένη στον πελάτη ακόμα και ως προς το μέρος της βλάβης που καλύπτεται από τους παρόντες όρους .

5. Κονσόλα Προσωρινής Αντικατάστασης (ΚΠΑ): Η κονσόλα προσωρινής αντικατάστασης δεν έχει τεχνικούς ή λειτουργικούς περιορισμούς και προϋποθέσεις και ενδέχεται να έχει διαφορετικά τεχνικά χαρακτηριστικά ή χαρακτηριστικά χειρισμού και εμφάνισης από την Συσκευή. Ο πελάτης οφείλει να χειρίζεται την κονσόλα προσωρινής αντικατάστασης που παραλαμβάνει, σύμφωνα με τις προδιαγραφές λειτουργίας της και να την επιστρέφει στην κατάσταση που την παρέλαβε, μαζί με τα αντίστοιχα παρελκόμενα (εφόσον του έχουν παραχωρηθεί), άλλως ευθύνεται για κάθε ζημιά/φθορά/απώλεια που τυχόν προκάλεσε, επιβαρυνόμενος το σχετικό κόστος. Η μη επιστροφή της (ΚΠΑ) από τον ΠΕΛΑΤΗ, εφόσον απαιτηθεί , είναι παράνομη, αποτελεί δε αδίκημα για το οποίο επισύρονται οι εκ του νόμου προβλεπόμενες συνέπειες. Ο πελάτης ευθύνεται να αποθηκεύσει (backup) και να διαγράψει (delete) τυχόν δεδομένα (data) που κατέγραψε ή προγράμματα (software) που εγκατέστησε σε σκληρό δίσκο ή οποιοδήποτε άλλο αποθηκευτικό μέσο της (ΚΠΑ) πριν την επιστρέψει. Η Εταιρία ουδεμία ευθύνη φέρει για απώλεια ή αποκάλυψη τέτοιων δεδομένων (data) ή προγραμμάτων μετά την επιστροφή της (ΚΠΑ).

6. Η Εταιρία ουδεμία ευθύνη φέρει για απώλεια δεδομένων (data) των μαγνητικών ή ψηφιακών μέσων (σκληρός δίσκος) των οποίων την ευθύνη αποθήκευσης (backup) και φύλαξης φέρει αποκλειστικά ο πελάτης.

7. Η Υπηρεσία δεν ισχύει για Συσκευή που αγοράσθηκε σε ειδική τιμή (π.χ. β' διαλογής , επισκευασμένη, μεταχειρισμένη κλπ).

8. Ο πελάτης οφείλει καθ' όλη την χρονική διάρκεια ισχύος της Υπηρεσίας να φυλάσσει την πλήρη εμπορική συσκευασία της Συσκευής και να την παραδίδει στη Εταιρία, εάν και εφόσον αυτό κριθεί απαραίτητο.

9. Η Υπηρεσία είναι της μορφής (Bring in), που σημαίνει ότι ο πελάτης θα πρέπει να προσέλθει στο κατάστημα του The Console Club και να παραδώσει προς επισκευή τη Συσκευή. Για τις περιπτώσεις που ο πελάτης είτε δεν δύναται πρέπει να προσέλθει στο κατάστημα του The Console Club είτε κατοικεί στην υπόλοιπη Ελλάδα, τότε με το πακέτο Υπηρεσίας παρέχεται με παραλαβή και επιστροφή του προϊόντος με μεταφορέα courier (Γενική Ταχυδρομική) και χωρίς την επιβάρυνση του πελάτη. Για περιοχές που χαρακτηρίζονται από την Γενική Ταχυδρομική ως δυσπρόσιτες, ο χρόνος παραλαβής ή παράδοσης της Συσκευής αυξάνεται, χωρίς δυνατότητα ακριβούς προσδιορισμού.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ! Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί τεχνολογία cookies.

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στην ιστοσελίδα μας, σημαίνει ότι συμφωνείτε με αυτό. Περισσότερες Πληροφορίες

ΑΠΟΔΟΧΗ